PENGUMUMAM TERKINI

MAKLUMAN TERKINI...PENDAFTARAN PELAJAR BAHARU SESI 2021 DIBUKA

Monday, January 30, 2017

Program Bantuan Persekolahan 2017

Sekali lagi Maahad al Islah telah diberi kepercayaan menjadi tuan rumah dalam program Bantuan Persekolahan 2017 yang dikendalikan oleh Yayasan Ikhlas bersama beberapa ngo lain.

Maahad al Islah adalah lokasi terakhir setelah beberapa buah  negeri turut mengadakan program yang sama sebelum ini iaitu Kedah, Kuala Lumpur, Johor, Sabah dan Sarawak .Tuan Pengetua Maahad al Islah Ustaz Tuan Haji Agus Lokman bin Sulam mengucapkan terimakasih atas kepercayaan yang diberi dan merasa terharu kerana  program yang diadakan ini adalah di peringkat Negeri Perak dan menyatakan komitmen untuk sentiasa bekerjasama dalam melaksnakan program yang sangat bermakna ini.

Program ini telah diadakan pada 22 Januari 2017 di Arena Iman Maahad al Islah,  Teluk Intan dan telah dirasmikan oleh YB Dato Drs Mohd Nizar Bin Zakaria. Exco Kerajaan Negeri Perak.Serama 125 pelajar sekitar Teluk Intan & Ipoh telah menerima sumbangan wang tunai, beg sekolah, peralatan tulis & terjemahan al Quran. NGO yang turut serta menjayakan ialah Ikatan Guru Muslim(iGuru), Pertubuhan Pendokong Sek Agama Rakyat Perak( PPSR), Affin Bank,  Yayasan An Nur Krangkraf, Masjid Al Mansor Sg Lampam, Anjung Budi IPG Ipoh & Maahad al Islah sendiri sebagai tuan rumah.






No comments:

Post a Comment