PENGUMUMAM TERKINI

MAKLUMAN TERKINI...PENDAFTARAN PELAJAR BAHARU SESI 2021 DIBUKA

Wednesday, June 15, 2016

Borang Waakaf Maahad Al-Islah Ramadan 2016

Waqaf Pembangunan Maahad Al Islah ini bertujuan untuk menampung beberapa keperluan dalam pembangunan  insfratuktur bangunan-bangunan dan penyelenggaraan bangunan asrama di Maahad al Islah. Bersempena bulan Ramadhan al Mubarak ini Maahad al Islah memberi peluang kepada seluruh masyarakat untuk bersama berwaqaf & mengajak bersama membangunkan institusi pendidikan agama seperti Maahad Al Islah.

Maahad Al Islah yang telah beroperasi selama 28 tahun ini mempunyai bangunan-bangunan kayu yang memerlukan pembaikan & menaiktaraf bangunan yang lebih sempurna. Selain itu, sebahagian Waqaf ini juga digunakan untuk membeli keperluan dalam kelas untuk menghasilkan suasana pembelajaran yang lebih kondusif. Pihak Maahad Al Islah mensasarkan kutipan sebanyak RM150 ribu sepanjang bulan Ramadhan ni.  Walaupun begitu, jumlah ini  belum cukup untuk menampung keperluan Pembangunan keseluruhan. InsyaAllah program Waqaf ini akan dilancarkan daripada masa kesemasa. 

Kepada yang berminat boleh mendapatkan borang Wakaf di blog Maahad Al-Islah atau boleh terus layari http://maahad-islah.blogspot.my/



No comments:

Post a Comment